.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام نایب رئیس سازمان نظام رایانه ای کشور به مناسبت روز روابط عمومی ؛
زحمات فعالان روابط عمومی و ارتباطات به راحتی قابل جبران نیست / مدیران به جایگاه رفیع روابط عمومی واقف گردند / از نگاه درجه چندمی به روابط عمومی ها پرهیز شود
شمال نیوز : اینجانب که خود به خوبی با رسانه ، قلم و ارتباطات آشنا هستم و فراز و نشیب های این عرصه را درک کرده ام ، به خوبی می دانم که زحمات فعالان روابط عمومی و ارتباطات به راحتی قابل جبران نیست و....
زحمات فعالان روابط عمومی و ارتباطات به راحتی قابل جبران نیست / مدیران به جایگاه رفیع روابط عمومی واقف گردند / از نگاه درجه چندمی به روابط عمومی ها پرهیز شود

شمال نیوز:نایب رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با صدور پیامی ، روز 27 اردیبهشت « روز روابط عمومی و ارتباطات » را تبریک گفت .

به گزارش شمال نیوز، متن پیام عباس رمدانی بدین شرح است :

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده ، به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

یست و هفتم اردیبهشت ماه روز جهانی “روابط عمومی و ارتباطات” صرفاً یک نام در تقویم کشور نیست، بلکه یک سرفصل از مدیریت ، علم و هنر است .

آنچه باید در این روز به مدیران و مسئولان کشور در همه سطوح دولتی و غیر دولتی متذکر شد اینکه : جایگاه روابط عمومی رفیع و برجسته است و و اهالی این مجموعه باید همواره مورد توجه ویژه قرار گیرند و از نگاه درجه چندمی به این قشر ارزشمند پرهیز نمایند .

اینجانب که خود به خوبی با  رسانه ، قلم و ارتباطات آشنا هستم و فراز و نشیب های این عرصه را درک کرده ام ، به خوبی می دانم که زحمات فعالان روابط عمومی و ارتباطات به راحتی قابل جبران نیست و باید قدردانی از این عزیزان در کالبد جامعه نهادینه شود .

در این مجال به خداقوتی بسنده می کنم و امیدوارم ، جامعه ما خصوصا مدیران به جایگاه رفیع روابط عمومی واقف گردند .

روز روابط عمومی و ارتباطات مبارکباد

عباس رمدانی
نایب رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.